Ana içeriğe atla

"Herkes kendi kalbinin ekmeğini yer Acun..."

"Herkes kendi kalbinin ekmeğini yer." diyen Şeyma Subaşı kadar şanslı olamadığı için serzenişe geçen büyük bir kitle oluştu Türkiye'de. Ve özellikle de Twitter aleminde. 

Söylediği sözlerden tutun da , çocuğuna, yediğine, içtiğine hatta özellikle gezdiği yerlerde. 

Yerden yere vuran oldu, koruyup sahiplenen oldu. Ama en güzel de mizah malzemesi oldu. 


Zaten eleştirmeye ve güldürmeye yönelik şeylere aç olan toplumumuz için Bahar Candan, Mustafa Ceceli ve listenin başından asla düşmeyen Şeyma Subaşı aslında sadece birer haber malzemesi oldular. 

Sırasıyla bu karakterleri inceleyecek olursak; 

Bu konuşmalar ve haberler Bahar Candan'ın işine yaradı elbet. Hukuk okuyacak kadar akıllı olup da canlı yayında teletabi dansı yapması akıllarda soru işareti bırakmıştı. Gerçi popülerliği eleştri yönlü olsa da istediği şeye kavuştu. Hatta Murat Boz ve Eser Yenenler'le bile adı anılmaya başladı. Nur Yerlitaş bunu duyunca postişleri bile şaşkınlıktan kendilerini yerçekimine teslim etmişlerdir kesin. 
Aslında Kerimcan Durmaz ve Bahar C'nin müthiş efor sarf ettiği zeybek dansını izlerken düşmesi gerekiyordu, çok bile dayandı zavallımlar. 


Herkesin kendi kalbinin ekmeğini yediği bu magazin dünyasında İşte Benim Stilim kızlarının birer ikon haline dönüşmesi ne derece doğru bilmiyorum ama yine de "Yaz meyvesi tadında dondurma gibisin. Birazcık yesem çok çabuk erir misin?" 
Bir Bahar C. kolay erimiyor lakin Murat-Aslı ilişkisini bile eritebiliyor. Helal olsun koca yürekli kız... 


Mustafa Ceceli'ye gelecek olursak bu Türk halkına en büyük kazığı o attı bence. Ben aslında müezzin olacaktım diye başlayan röportajlar bir anda "Tarzlarımız uymuyordu" muhabbetine döndü. Tabi sonra tüm Türkiye şok. 9 yıllık evliliğinde bir kez bile eşiyle gece alemlerine akmayan adam evlilik çatırdamaya başlayınca soluğu son model arabayla sokaklarda almıştı. Soran muhabirlere de "Benim değil, arkadaşın." deyip ilk yalanı başlattı. Sonrası da zaten çorap söküğü misali. Cumhurbaşkanının verdiği yemeklerde ilahi okuyan adam birden tüm herkesin kınadığı ırz düşmanına dönüştü.


 Ne kadarı doğru, ne kadarı yalan bilinmez ama benim bile kalbimi kırdın sayın Ceceli... Ünlü düşünür Şeyma Subaşı'nın dediği gibi "Herkes kendi kalbinin ekmeğini yer..."



Şeyma Subaşı ise kimine göre Acun'u sinsice tavladı, evliliğin ortasında "sarı" kedi gibi çöktü. (Sarılar sinsi olur zaten!) Ama Acun'un Hülya Avşar'ın programında açıklamasına göreyse kendisi Şeyma'nın peşinden koştu. İki ucu boklu değnek anlayacağınız. 

Gerçi kim ne derse desin adam gerçekten zeki, tüm malını sevmediği bir kadınla paylaşacak değildir dimi!? Üstüne üstlük ortak yapımları olan Melisa o kadar şirin ki! Allah'ım aynı şeftaliye benziyor kız. Yanakları mıncırmalık!


Şeyma'nın Instagram'ı son bir yılda popüler olmaya başladı ama eski bir arkadaşım yüzünden ben onu 3-4 yıldan beri takip ediyordum. Biz onu takip ediyorken daha hesabı kilitliydi ve 20, 30 bin takipçisi anca vardı! Şimdiyse resmen sosyal medya fenomeni haline gelip 1,4 milyon takipçiye ulaştı! Allah'ım şu nadide blogum için de aynısından bana lütfen! 

Bu kadar gıybet yeter, ben kaçar. Malum Dominik bu aralar fazla serin, üşüyorum dermişiiim. 

Hepinize kucak dolusu sevgiler, Acun'un düğününde görüşmek üzere! :)


Yorumlar

  1. İnsanların bu kadar tepki vermesi çok normal bence, Acunun büyük kızıyla aynı yaşta. Aynı seyleri bizler yaşasak ne olurdu acaba? Çok şükür Allahtan o kadar çok paramız yok yani 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para insanı dinden imandan çıkartıyor işte :)

      Sil
  2. Şeyma Subaşı ile ilgili oldukça olumsuz hislerim var. İlk gördüğüm günden beri onda bir şey var beni rahatsız eden. Sebebini bilmiyorum. Zenginliği, eğlencesi vs. değil başka bir şey. Çok sayıda sosyal medya hesabım olmadığı için takip ediyor da değilim. Fakat gün geçmiyor ki kendisiyle ilgili bir haber çıkmasın. Benim düşüncem bu evlilik de sürmeyecek. Hislerim yanıltsın isterim, herkes birlikte yaşlansın tabii.
    Mustafa Ceceli için de tüm ülke için tam bir hayal kırıklığı diyorum:))
    Bahar Candan ise medyanın her dönem aradığı türden herhangi bir figür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarin birlikte yaslanmasi pek mumkun degil 😂😂

      Sil
    2. Onlarin birlikte yaslanmasi pek mumkun degil 😂😂

      Sil
    3. Kesinlikle size katılıyorum :)

      Sil
  3. ahh ne desek boş :) Allah akıl fikir versin :D:D

    YanıtlaSil
  4. Kimseyi eleştirmiyorum artık yoruldum. Eskiden çok yapardım fakat artık yetti eskiden 1-2 kişi böyle davranışlarda bulunurken artık herkes böyle yapar oldu. Ne diyelim onların kararı. Bize de alkışlamak düşer.

    YanıtlaSil
  5. Biz saf ve temiz bir milletiz hetkese çabuk güveniyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha aynen, tv8'e kapağı atmak lazımdı şimdiden! :D

      Sil
  6. Başkalarının havasıyla şişirilmiş baloncuk hepsi.Ya patlayacaklar ya havaları inecek :) :) :) Bu arada yeni keşfettim sayfanı. G+ ekledim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. magazini takip edelim ne olduklarını göreceğiz elbet, sevgiler size de :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!

Trajik başlığımdan da anlayacağınız üzere hayatım gittikçe daha değişik bir hal alıyor ve sevgilimden ismimi alacakları danaya koymasını istedim!  Evet, herkes şok!  Herkes iptal!  Ama ben daha şimdiden yaz için inek sağmayı öğrenmek istiyorum. Belki de blogger'lıktan emekli olup çiftçilik yapmanın vakti çoktaaaan gelmiştir...  Elveda Chanel no:5'ler, merhaba inek boku kokuları. Elveda hayalimdeki Tarık Ediz abiye koleksiyonu, merhaba möö'lemeler!  Ayy şaka bir yana tabiki de daha hali hazırda başlangıç seviyesinde olan elitliğimden asla ödün vermeyeceğim lakin hayvanların her türlüsünü sevmek, okşamak hoşuma gidiyor! Buna 500 kiloluk inekler de dahil. Ve yine kocaman bir EVET, inek sağmayı kendi özgür irademler istiyorum. (Şaşkınlıktan açılan ağızları kapatın bakayım! Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!) Darısı başınıza sinsiler!  ---------------------- Şimdi de mikrofonu iç sesinizden uzaklaştırıp

O gemi bir gün gelecek mi İsmail Abi?

Bu günlerde aynen atanamayan İsmail Abi gibi dolanıyorum ortalıkta. Hamburger'e her kavga sonunda söylediğim "Senin Mecnun olmaya cesaretin varsa ben her zaman Leyla'yım." lafı döndü dolandı sadece anılarda kaldı sanırım. Bırak Leyla ve Mecnun olmayı, İsmail Abi'nin bile basit bir versiyonuyum sadece. Benim de Şekerpare'm Hamburger oldu, o da Şekerpare gibi "Gelmicem" demedi de sadece "Bakarız" deyip duruyor. (Belirsizlikler ve numarası kalmayan ayakkabı kadar b*k bir durum daha yok bu hayatta!) Biliyorum bu işler her zaman benim hayatımdaki gibi güllük gülistanlık olmuyor, bazen seçimler yapmak gerekiyor, bazen birilerinin iyiliği için kendinden fedakarlık etmek gerekiyor.  Bense 18'ime gelip bunları yeni yeni öğreniyorum. Çünkü bu zamana kadar kimseyi Ege Bölgesi dışına uğurlamadım, kaldı ki şimdi koskoca bir Avrupa ülkesi Hamburger'i bekliyor. (Koskoca dediğime bakmayın, bizim İzmir kadar!)  Ah ulan diyorum

"Chanel'e ihtiyacım yok, ben aşk istiyorum."

Artık eskisinden daha farklıyım. Daha enerjik, daha gözü kara, daha eğlenceli ve daha bir sürü sıralanabilecek madde.  Ama gelin görün ki çevremde bu davranışlarımın farkında olabilecek kimse kalmadığı için fazlaca depresif görünüyorum!  Gerçi Hamburger bu halimi anlamayıp benden iyice uzaklaşıyor! Aslında tek istediğim sevgi ve ilgi! Yağmur altında kalmış kedi yavrularından hiçbir farkım kalmadığını ne zaman anlayacak?  Aslında şaka bir yana bugün dinlerken fark ettim ki hayatım şarkısı Fransızca olacakmış! Üstüne üstlük tek bir kelimesinden bile nefret ederken!  Hiç dinlediniz mi bilmiyorum ama Zaz'dan Je Veux! Tek kelimesiyle muhteşem.  Tabi eğer benim gibi cahilseniz çeviriyi okumadan dinlemek pek bir işe yaramıyor, sadece melodisi suratta bir kilo dondurma yemiş gibi ponçik bir his bırakıyor!  Şarkı için  https://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A Çeviri için  http://www.sarkicevirileri.com/zaz-je-veux-sarki-cevirisi/ "Beni mutlu edecek olan sizi