Ana içeriğe atla

Piggy dersleri bölüm 1; Yaşamadığın acı hakkında yorum yapma!


İnsanları teselli etmekte pek başarılı ve hoşlanmıyorum. 

Sanırım zamanında teselliye ihtiyacım olduğu her an yalnız kalışım bunun en büyük nedeni. 

Ve acısını gerçekten kalbimde hissedemediğim hiçbir duygu için de yorum yapmak bana adil gelmiyor.

Düşünsenize adam 5 yıllık sevgilisinden ayrılmış, sen gidip de "Amaan kanka ne yapalım yani dünyanın sonu mu? Yüzüğü satar, parasını yeriz boşşvveeerrr!" diyorsun. Adamın ağzına fırıncı küreğiyle vururlar oğlum! 


Sanırım hayatımdaki insanları tek tek kaybedişimin nedeni hep bu gereksiz ve can acıtıcı teselli yolları oldu. Bu yüzden hiçbirine de özlem duymadım ve eksikliğini hissetmedim. 

Hiç unutmuyorum Hamburger'in Danimarka'ya döndüğü zamanlardı. Ben tabi depresyon modundayım. Kulaklıklar kulağımda, habire Yıldız Tilbe, Yıldız Usmanova falan dinliyorum. Belli başlı 10-15 şarkım var sarıp sarıp başa dönüyorum.
 Asla kimseye dert yanmıyordum çünkü yanacak biri yoktu çevremde. Oysa kendimi herhangi birine yakın hissetsem sarılıp beynim akarcasına ağlayacaktım. Hamburger geri dönmeden önce bana mesajlar döşeyip "Yanındayız kanka bak, biz varız. Yokluğunu aratmayız." tarzı etkileyiciliği en fazla 5 saniye süren mesajlar atan insanlar bir anda yok oldular. Tabi benim mezuna kalışımın da buna etkisi oldu kuşkusuz. Herkes üniversiteye gitmeye hazırlanırken biricik kankalarını unuttular :)

Benim modum Bart Simpson'dan hallice;

Canım habire aşk acılı tweetler atıp ergenliğimi yeniden dibine yaşamak istiyor, bir yandan da "Hamburger'e söz verdin kızım dik dur" falan diyorum kendi kendime. Beynimle duygularımın, kalbimle dış dünyamın en çok çatıştığı zamanlardı. (Aman Yarabbi bir daha gösterme!) 

Instagram'da gelen kutuma bir mesaj düştü. Aynen bunlar yazıyordu; 
"Ayy kanka biz telaş içerisinde seni unuttuk, Hamburger de döndü gitti tabiki. Nasılsın, iyi misin? Kusura bakma vallahi ya." 

Uleeen sen misin bu mesajı yazan!? 


Altından girdim mesajın, üstünden çıktım. Hala daha konuşmuyoruz. Pişman değilim. Yine olsa yine yaparım ve yapıyorum da! 

Biraz agresif olabilirim ama haklıysam sonuna kadar giderim. Canımı yakanın canını yakmasam da ilahi adalet denen bir şey var. Hatta buyrun! ;


Tamam dövmeyin şarkı için! Ama gerçekten var. Bugün sizi kalbinizden vuran biri; yarın gelir en büyük darbeyi; en olmadık zamanda, en olmadık kişiden ve en olmadık mevzudan dolayı yer. 

Ah alanın ahı çıkar arkadaşlar, bu böyledir :) 

Dünyanın dengesi için kimsenin hakkı hiç kimsede kalmaz! 


Neyse bugünkü dersimizin kısa özeti; yaşamadığın acı hakkında yorum yapma. Hele ki teselli; asla verme. Sadece omzunun her daim iyi bir yastık olduğuna üzgün kişiyi ikna et ve bir koca paket dolusu peçeteyi hazırla. 


Yorumlar

  1. Kendimi gordum 😊 guzel bi yazi olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene birbirimize benziyoruz! Teşekkürler :)

      Sil
  2. Yalın bir şekilde duyguların dışa vurumu. Bence çok katı olmamak lazım; kimseden de bir şey beklemeden kendimize yetebilmenin bir yolunu bulabiliyor insan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla oluyor bazı şeyler, bir anda öğrenilmiyor her şey. Size katılıyorum :)

      Sil
  3. Bence çok ta şey yapmamak lazım. Arkadaş çok önemli bir faktör birde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kime arkadaş dediysem arkadan vurdu, o yüzden tek kişilik koca bir orduyum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!

Trajik başlığımdan da anlayacağınız üzere hayatım gittikçe daha değişik bir hal alıyor ve sevgilimden ismimi alacakları danaya koymasını istedim!  Evet, herkes şok!  Herkes iptal!  Ama ben daha şimdiden yaz için inek sağmayı öğrenmek istiyorum. Belki de blogger'lıktan emekli olup çiftçilik yapmanın vakti çoktaaaan gelmiştir...  Elveda Chanel no:5'ler, merhaba inek boku kokuları. Elveda hayalimdeki Tarık Ediz abiye koleksiyonu, merhaba möö'lemeler!  Ayy şaka bir yana tabiki de daha hali hazırda başlangıç seviyesinde olan elitliğimden asla ödün vermeyeceğim lakin hayvanların her türlüsünü sevmek, okşamak hoşuma gidiyor! Buna 500 kiloluk inekler de dahil. Ve yine kocaman bir EVET, inek sağmayı kendi özgür irademler istiyorum. (Şaşkınlıktan açılan ağızları kapatın bakayım! Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!) Darısı başınıza sinsiler!  ---------------------- Şimdi de mikrofonu iç sesinizden uzaklaştırıp

O gemi bir gün gelecek mi İsmail Abi?

Bu günlerde aynen atanamayan İsmail Abi gibi dolanıyorum ortalıkta. Hamburger'e her kavga sonunda söylediğim "Senin Mecnun olmaya cesaretin varsa ben her zaman Leyla'yım." lafı döndü dolandı sadece anılarda kaldı sanırım. Bırak Leyla ve Mecnun olmayı, İsmail Abi'nin bile basit bir versiyonuyum sadece. Benim de Şekerpare'm Hamburger oldu, o da Şekerpare gibi "Gelmicem" demedi de sadece "Bakarız" deyip duruyor. (Belirsizlikler ve numarası kalmayan ayakkabı kadar b*k bir durum daha yok bu hayatta!) Biliyorum bu işler her zaman benim hayatımdaki gibi güllük gülistanlık olmuyor, bazen seçimler yapmak gerekiyor, bazen birilerinin iyiliği için kendinden fedakarlık etmek gerekiyor.  Bense 18'ime gelip bunları yeni yeni öğreniyorum. Çünkü bu zamana kadar kimseyi Ege Bölgesi dışına uğurlamadım, kaldı ki şimdi koskoca bir Avrupa ülkesi Hamburger'i bekliyor. (Koskoca dediğime bakmayın, bizim İzmir kadar!)  Ah ulan diyorum

"Chanel'e ihtiyacım yok, ben aşk istiyorum."

Artık eskisinden daha farklıyım. Daha enerjik, daha gözü kara, daha eğlenceli ve daha bir sürü sıralanabilecek madde.  Ama gelin görün ki çevremde bu davranışlarımın farkında olabilecek kimse kalmadığı için fazlaca depresif görünüyorum!  Gerçi Hamburger bu halimi anlamayıp benden iyice uzaklaşıyor! Aslında tek istediğim sevgi ve ilgi! Yağmur altında kalmış kedi yavrularından hiçbir farkım kalmadığını ne zaman anlayacak?  Aslında şaka bir yana bugün dinlerken fark ettim ki hayatım şarkısı Fransızca olacakmış! Üstüne üstlük tek bir kelimesinden bile nefret ederken!  Hiç dinlediniz mi bilmiyorum ama Zaz'dan Je Veux! Tek kelimesiyle muhteşem.  Tabi eğer benim gibi cahilseniz çeviriyi okumadan dinlemek pek bir işe yaramıyor, sadece melodisi suratta bir kilo dondurma yemiş gibi ponçik bir his bırakıyor!  Şarkı için  https://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A Çeviri için  http://www.sarkicevirileri.com/zaz-je-veux-sarki-cevirisi/ "Beni mutlu edecek olan sizi