Ana içeriğe atla

LYS Matematik bir nefeste soluverecek bir çiçek, peki ya Piggy, ÖSYM?

Tercih zamanı geldi çattı ama ben bir sene daha hazırlanmayı düşündüğüm için çevremde olup bitenleri adeta yaşlı amcaların iş makineleri izlemesi gibi ifadesiz bir şekilde izliyorum.  
Yine de tercih yapacağım ama ölü tercih gibi olacak. Tek okul yazacağım. İç mimarlık için.
Zaten o da tutarsa Esra&Ceyda kardeşler ve Taha Özer'in yaptığı gibi dualar edip tüm mahalleye mevlüt vereceğim. 

Şaka bir yana bir yıl kaybetmek bana çok zor geliyor. Düşünsenize yapayalnız geçen koskoca bir yıl. 
Yine aynı dersler, yine aynı konular. 
Gün gelecek Piggy niye kafayı yiyip her gün buraya post atıyor, diyeceksiniz. Sonra siz de bir süre sonra alışıp sadece +1'leyip geçeceksiniz. 

Bense o sırada integrali öğrenmeye çalışırken LYS matematik havuzunda yavaş yavaş boğulup öleceğim... 

"O ölmesin diye beni öldürüyorsun. LYS Matematik bir nefeste soluverecek bir çiçek, peki ya Piggy, ÖSYM?" diye avaz avaz çığrınıvereceğim! (Evet, yazarımız burada sevgilisinden öğrendiği şiveyi uyguluyor. Egeli olduğumuz her halimizden belli oluyor!) 


Aaa bu arada size anlatmadan geçemeyeceğim. Hamburger'den intikamımı aldım!!!! (Yazar burada sinsice sırıtıyor.) 

Durun ama bir dakika. İntikam dediysek de hemen silin aklınızdan kötü düşünceleri. İyi ve romantik bir intikam. (Ve aynı zamanda bir ay aç gezmemi sağlayacak bir romantizm!!) 

Taa ilk başlardaki postları okuyanlar bilir. İlişkimizin 9. gününde (evet, tam tamına 9!) beni mangal yapacağız bahanesiyle yanına çağırıp şık bir restauranta yemeğe götürmüştü! (Nasıl giyindiğimi tahmin edebiliyor musunuz? Etseniz bile ben yine de anlatayım, şişer kalırım mazallah. Sanki 40 yaşında koca parası yiyerek kafelerde, restaurantlarda vakit geçiren, haftada bir sadece gün arkadaşlarına hava atmak için spora giden teyzeler gibiydim! Altımda kot tayt, üstümde alelade bir askılı atlet badi. Sonra Piggy şok! Tabi bizim beyefendi beyaz gömlek, altına da jean.) 

Bu benim içime nasıl oturdu anlatamam. Sen misin bunu yapan Hamburger deyip sucuklu yumurta yapacağım bahanesiyle eve çağırıp oldukça şık bir şarap menüsü hazırlatıp tabiri caizse totosunu düşürdüm! 

Ocak yakmayı bile zar zor öğrenen Piggy elinden geleni ardına koymayarak soslu spagetti ve tavuk sote hazırladı. Yanına da mısırlı salatası ve aperatifler de cabası. Bir de tabiki prenseslere uygun olarak pembe şarap! :)  


Işıkları kapatıp mumlarımı yaktım ve tabiki o anki ambiansa uygun olarak gözlerini kapatıp masaya getirdim. Sonra "gözlerini aç" dedim ve Hamburger şok! 

Tabi beceriksiz sevgilisinden böyle şeyler beklemediği çok bariz ortadaydı ama bir kez daha haklı olarak hayal kırıklığına uğrattım onu yemek konusunda!

Açın meydanları! 
Ortadoğu ve Balkanların en güzel tavuk sote yapan prensesi geliyor! 

not: Spagetti için aynı şeyi söyleyemicem, biraz kötü oldu sanki! 

Ben yine mutfağa, Hamburger'e muffin yapacağım. (İçimden bir adet Emine Beder mi çıkıyor yoksa?)

Herkese mis kokulu öpücükler. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!

Trajik başlığımdan da anlayacağınız üzere hayatım gittikçe daha değişik bir hal alıyor ve sevgilimden ismimi alacakları danaya koymasını istedim!  Evet, herkes şok!  Herkes iptal!  Ama ben daha şimdiden yaz için inek sağmayı öğrenmek istiyorum. Belki de blogger'lıktan emekli olup çiftçilik yapmanın vakti çoktaaaan gelmiştir...  Elveda Chanel no:5'ler, merhaba inek boku kokuları. Elveda hayalimdeki Tarık Ediz abiye koleksiyonu, merhaba möö'lemeler!  Ayy şaka bir yana tabiki de daha hali hazırda başlangıç seviyesinde olan elitliğimden asla ödün vermeyeceğim lakin hayvanların her türlüsünü sevmek, okşamak hoşuma gidiyor! Buna 500 kiloluk inekler de dahil. Ve yine kocaman bir EVET, inek sağmayı kendi özgür irademler istiyorum. (Şaşkınlıktan açılan ağızları kapatın bakayım! Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!) Darısı başınıza sinsiler!  ---------------------- Şimdi de mikrofonu iç sesinizden uzaklaştırıp

O gemi bir gün gelecek mi İsmail Abi?

Bu günlerde aynen atanamayan İsmail Abi gibi dolanıyorum ortalıkta. Hamburger'e her kavga sonunda söylediğim "Senin Mecnun olmaya cesaretin varsa ben her zaman Leyla'yım." lafı döndü dolandı sadece anılarda kaldı sanırım. Bırak Leyla ve Mecnun olmayı, İsmail Abi'nin bile basit bir versiyonuyum sadece. Benim de Şekerpare'm Hamburger oldu, o da Şekerpare gibi "Gelmicem" demedi de sadece "Bakarız" deyip duruyor. (Belirsizlikler ve numarası kalmayan ayakkabı kadar b*k bir durum daha yok bu hayatta!) Biliyorum bu işler her zaman benim hayatımdaki gibi güllük gülistanlık olmuyor, bazen seçimler yapmak gerekiyor, bazen birilerinin iyiliği için kendinden fedakarlık etmek gerekiyor.  Bense 18'ime gelip bunları yeni yeni öğreniyorum. Çünkü bu zamana kadar kimseyi Ege Bölgesi dışına uğurlamadım, kaldı ki şimdi koskoca bir Avrupa ülkesi Hamburger'i bekliyor. (Koskoca dediğime bakmayın, bizim İzmir kadar!)  Ah ulan diyorum

"Chanel'e ihtiyacım yok, ben aşk istiyorum."

Artık eskisinden daha farklıyım. Daha enerjik, daha gözü kara, daha eğlenceli ve daha bir sürü sıralanabilecek madde.  Ama gelin görün ki çevremde bu davranışlarımın farkında olabilecek kimse kalmadığı için fazlaca depresif görünüyorum!  Gerçi Hamburger bu halimi anlamayıp benden iyice uzaklaşıyor! Aslında tek istediğim sevgi ve ilgi! Yağmur altında kalmış kedi yavrularından hiçbir farkım kalmadığını ne zaman anlayacak?  Aslında şaka bir yana bugün dinlerken fark ettim ki hayatım şarkısı Fransızca olacakmış! Üstüne üstlük tek bir kelimesinden bile nefret ederken!  Hiç dinlediniz mi bilmiyorum ama Zaz'dan Je Veux! Tek kelimesiyle muhteşem.  Tabi eğer benim gibi cahilseniz çeviriyi okumadan dinlemek pek bir işe yaramıyor, sadece melodisi suratta bir kilo dondurma yemiş gibi ponçik bir his bırakıyor!  Şarkı için  https://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A Çeviri için  http://www.sarkicevirileri.com/zaz-je-veux-sarki-cevirisi/ "Beni mutlu edecek olan sizi