Ana içeriğe atla

18 yaşındaysanız ve duygusalsınız; hayat çok zor!

      Hayatımın en bunalımlı dönemlerini yaşıyorum. 
Beni ÇIV-DIYT-MA-YIN!



     Herkes bu yaşlarımızın hayatımızın en güzel dönemi olduğunu ve bir daha asla geri gelmeyeceğini söylüyor. Belki haklılar, belki de değiller, bilemiyorum. Eğer haklılarsa bile hayatın güzelliği şuan benim için ikinci planda. Bu yaşta üzerimize yüklenen sorumluluklar, dost kazıkları, dersler, özel hayat, herkesin bizim kapasitemizin en az 4 katı boyutunda olan beklentileri. 


Bunaldım dostlarım! 
Ve gün geçtikçe, saatler ilerledikçe, ben Whatsapp'ı dertlerimle yorduğum sürece çevrem de benden bunalıyor! 


 Özellikle çaktırmasa da benim üstün 66. hislerimle hissettiğim kadarıyla Hamburger de isyanın başında! Dün adeta KPSS'den 70 alıp ataması Erciş'e çıkmış psikolog edasıyla beni bir güzel sorguya çekti. Sonra da problemlerime kendimizce çözümler bulduk. Sırf bu yönüne bile delicesine aşığım ama bu şekilde devam ederek de kendimden bıktırmak istemiyorum. Resmen beni ayaklı hastalık görmeye başlayacak yakında. Midem bitiyor başım başlıyor, başımın ağrısı geçince psikolojim alt üst oluyor! (Bayanlara özel ayın 5 günü sendromuna girmek bile istemiyorum! İlişkimizde resmen Katrina Kasırga'sı kopuyor. Tabiki sonra ben sonra kendimi en ideal sevgili seçeneğime ayarlayıp eğer ben kalbini kırmışsam cici bir şekilde özrümü dileyip kalbini geri kazanıyorum. Yok eğer suçlu oysa genelde özür dilemiyor ama bir şekilde çözülüp gidiyor işte.)


Bir de şu olayı hiç anlayamıyorum. Mesela bizden yaşça büyük bizi üzgün gördüğünde nezaketen (yoksa pek taktıkları bile yok bizi) nasıl olduğumuzu, canımızı neyin sıktığını falan sorup cevabı daha tam anlamıyla bile almadan "Amaaannn o da dert mi, daha yaşınız kaç nelerle karşılaşacaksınız? Takma kafana, boşver gitsin!" demiyorlar mı!? AYAR OLUYORUM ABİCİM! 

Evet, dert. Hemde benim derdim. Benim kendi küçük dünyamın en büyük derdi belki de SA-NA-NE! Sanki umrundaymış gibi soruyorsun ve dinlemeden verdiğin cevap da "Aman takma!" Ben sana takayım, o nasıl olur? 


   Aynısını senin anana bacına deseler hoşuna gider mi gavat!? Allah'ım yine sinirlenip prenses çizgimden kaydım. 

1
2
3

 Tamam kendime geldim yavaştan. Ama okurlarımdan rica ediyorum eğer sizden küçüklerin derdini dinlerken asla ve asla küçümsemeyin. Yoksa hayatınızda kötü giden şeylerden bizi sorumlu tutmanız muhtemel. O kadar küfre can dayanmaz. 

(Bu da hayata karşı prenses duruşumu yansıtan asil küfrüm olsun!)

    Şaka bir yana her şey kötü giderken insanın en çok ihtiyaç duyduğu şey daha da batmamak için elini uzattığında tutacak birinin olması.  

   (Heyt be bu sözümü de yazın bir taraflara muhakkak lazım olur.) 

      Ama öyle böyle biri de değil. Seni seven, baktığında gözlerinin içi gülen, anlayan, seven ve daha bir sürü sevgi dolu madde. Ama merak etmeyin kızlar hiçbirini tam anlamıyla bir erkekte bulmuyoruz/bulamıyoruz. 99'u varsa 1'i mutlaka eksik oluyor. Sonra bu kızlar niye mutsuz, ilişkiler neden kısa sürede bitiyor? Tüm suçu erkeklere atmayın, yuvayı dişi kuş yaparmış. Alttan almayı bilmedikçe gömlek değiştirir gibi sevgili değiştirmeye mahkumsunuz. Yada benim gibi ya ölümüne ya da yalnızlığa diyen biriyseniz her kavganızda ruhen dibe çökmeniz, yemeden içmeden kesilmeniz çok normal. (Hamburger'le bir kavgamız yüzünden ben ruhen -1. kata inince 3 günde 4 kilo vermiştim. Millete söyleyince çok hoşlarına gidiyor. Sadist misiniz nesiniz lan. 36 beden pantolonlar bile kıçınızdan düşünce aklınız başınıza geliyor.)



    Yine çenem düştü, yine size yazıyorum. Normal günlü tutmaktansa burası daha çok hoşuma gidiyor. Biraz önce yediğim Kinder'den de dahi Minions çıkınca Piggy'nin totoşu mutluluktan havalarda. Bir de birazcık Hamburger'e sarılma şansım olsaydı yarınki kazık Edebiyat sınavından 100'ü garantilerdim. Hayat geçiyor, sınavlar bitmiyor be. 



İşte tam bu yüzden de 18 yaşındaysanız, duygusalsanız ve Edebiyat'taki yazarları ezberlemekte zorlanıyorsanız hayat cidden çok zor! 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!

Trajik başlığımdan da anlayacağınız üzere hayatım gittikçe daha değişik bir hal alıyor ve sevgilimden ismimi alacakları danaya koymasını istedim!  Evet, herkes şok!  Herkes iptal!  Ama ben daha şimdiden yaz için inek sağmayı öğrenmek istiyorum. Belki de blogger'lıktan emekli olup çiftçilik yapmanın vakti çoktaaaan gelmiştir...  Elveda Chanel no:5'ler, merhaba inek boku kokuları. Elveda hayalimdeki Tarık Ediz abiye koleksiyonu, merhaba möö'lemeler!  Ayy şaka bir yana tabiki de daha hali hazırda başlangıç seviyesinde olan elitliğimden asla ödün vermeyeceğim lakin hayvanların her türlüsünü sevmek, okşamak hoşuma gidiyor! Buna 500 kiloluk inekler de dahil. Ve yine kocaman bir EVET, inek sağmayı kendi özgür irademler istiyorum. (Şaşkınlıktan açılan ağızları kapatın bakayım! Evlenip ineklerimin anası, evimin kadını, kocamın prensesi olacağım!) Darısı başınıza sinsiler!  ---------------------- Şimdi de mikrofonu iç sesinizden uzaklaştırıp

O gemi bir gün gelecek mi İsmail Abi?

Bu günlerde aynen atanamayan İsmail Abi gibi dolanıyorum ortalıkta. Hamburger'e her kavga sonunda söylediğim "Senin Mecnun olmaya cesaretin varsa ben her zaman Leyla'yım." lafı döndü dolandı sadece anılarda kaldı sanırım. Bırak Leyla ve Mecnun olmayı, İsmail Abi'nin bile basit bir versiyonuyum sadece. Benim de Şekerpare'm Hamburger oldu, o da Şekerpare gibi "Gelmicem" demedi de sadece "Bakarız" deyip duruyor. (Belirsizlikler ve numarası kalmayan ayakkabı kadar b*k bir durum daha yok bu hayatta!) Biliyorum bu işler her zaman benim hayatımdaki gibi güllük gülistanlık olmuyor, bazen seçimler yapmak gerekiyor, bazen birilerinin iyiliği için kendinden fedakarlık etmek gerekiyor.  Bense 18'ime gelip bunları yeni yeni öğreniyorum. Çünkü bu zamana kadar kimseyi Ege Bölgesi dışına uğurlamadım, kaldı ki şimdi koskoca bir Avrupa ülkesi Hamburger'i bekliyor. (Koskoca dediğime bakmayın, bizim İzmir kadar!)  Ah ulan diyorum

"Chanel'e ihtiyacım yok, ben aşk istiyorum."

Artık eskisinden daha farklıyım. Daha enerjik, daha gözü kara, daha eğlenceli ve daha bir sürü sıralanabilecek madde.  Ama gelin görün ki çevremde bu davranışlarımın farkında olabilecek kimse kalmadığı için fazlaca depresif görünüyorum!  Gerçi Hamburger bu halimi anlamayıp benden iyice uzaklaşıyor! Aslında tek istediğim sevgi ve ilgi! Yağmur altında kalmış kedi yavrularından hiçbir farkım kalmadığını ne zaman anlayacak?  Aslında şaka bir yana bugün dinlerken fark ettim ki hayatım şarkısı Fransızca olacakmış! Üstüne üstlük tek bir kelimesinden bile nefret ederken!  Hiç dinlediniz mi bilmiyorum ama Zaz'dan Je Veux! Tek kelimesiyle muhteşem.  Tabi eğer benim gibi cahilseniz çeviriyi okumadan dinlemek pek bir işe yaramıyor, sadece melodisi suratta bir kilo dondurma yemiş gibi ponçik bir his bırakıyor!  Şarkı için  https://www.youtube.com/watch?v=Tm88QAI8I5A Çeviri için  http://www.sarkicevirileri.com/zaz-je-veux-sarki-cevirisi/ "Beni mutlu edecek olan sizi